Fota och glee'a




Heeeeeeeeeeeeeeello :D

Känner mig speedad vill hitta på något.... i know!
Jag fotar till RL photoweek, det måste ju bli klart. Tror ej jag berättat
men denna vecka har vi tema "Ljus".

Sen ska jag också kolla mitt älskade GLEE! Har ett nytt avsnitt
jag inte sett som måste ses, sedan ikväll blir det väl nogon film och efter det
ska jag nana. Imorgon ska jag passa lillebrosan en liten stund tror jag det blev.
Vi ses var som händer.


Är jag inte lite nice i blåa läppar? ;)

Ha en bra kväll och sov så gott.
/ linn ♥

Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej!

Vinnaren i veckans intervju är nu presenterad! :) Kika in och se om du vann, om du har lust. :)

http://adaras.se/2011/february/vinnaren-av-veckans-intervju-2.html#comment



Annars hoppas jag du är med och tävlar på måndag igen med det nya konceptet!

Kram

p.s var ju coolt med blåa läppar!! :D

2011-02-24 @ 23:07:04
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback