Ear Cuffs och annat nytt hos Beccadesign!



Nu finns äntligen snygga och egendesignade Ear Cuffs hos Becca Design.

Ear Cuffs är det perfekta valet för dig som vill ha ett unikt örhänge utan att behöva ha hål i öronen.
Än så länge finns två Ear Cuffs i butiken: Handbojor med nyckel samt Kors och Gitarr.
Ear cuffsen kostar 179 kr st.



Nytt är även en snygg och stilren silvrig halsring för 169 kr, snygg kamera ring för
alla fotoälskare och andra i tre olika färger för bara 99 kr och
en rolig och speciell klocka med en annorlunda visare för 149 kr.


Jag själv är ett stort fan av Becca Design, jag har ju en banner i menyn för jag vill
att alla mina läsare ska ta del av en så bra smyckesaffär på internet.
På Becca design köpte jag bla. min fina rosett ring som jag älskar.



En sak som är bra att många ringar man kan köpa på becca design är regelerbara
så de passar till många :D

Besök becca design HÄR och ni kommer älska en masa dirket ! :)
Beccadesign har de gulliga, coola, söta smycken och acessoarer.

/ linn ♥

Kommentarer
Postat av: evelihna

Hej, det verkar som du gillar smycken? Stämmer det? :) Jag har jättebilliga ear cuffs på min blogg, kors, fjädrar, olika motiv, kedjor mm! :) Även andra smycken!



www.billigasmycken.blogspot.com

2011-07-01 @ 13:06:14
URL: http://www.billigasmycken.blogspot.com
Postat av: Kitty B.

min hemsida innehåller söta och fina smycken till ett mycket lågt pris! dessutom e frakten gratis just nu :) välkommen in och kika - www.mewana.se

2011-07-02 @ 21:27:10
URL: http://kitilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback