Drömmar kan vara riktigt konstiga ibland


 

Sovit gott inatt? :)

 

Det har jag, men haft en riktigt konstig dröm. Drömde om glee medlemmarna

och det blev nästan mördade av någon man och britney blev adopterad av en polis...

Ja ni hör ju bara. Fast ibland kan det vara riktigt underhållande med drömmar.

Vissa läskiga andra roliga och alla andra helt random ;)

 

Idag ska jag inte göra något speciellt skulle vart med min Vendela

men hon har blivit sjuk :(

Så nu sitter jag här och inte gör något alls som vanligt.

 

Jag ska skrapa fram några roliga inlägg på internet som jag kan skriva om.

Fixa ihop något kul.

 

Där ser ni mitt nya lilla moln jag pärla igår, pärla en stund med lillebror. Fast det är ju det,

när man pärlat har man inget och göra med dom det är bara kul att göra :D

 

/ linn ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback