Mitt 2011



2011 går mot sitt slut. Inte långt kvar nu. Jag har sagt att detta år var ganska dåligt men nu när jag tänker efter och ser på alla foton så har jag haft det riktigt bra. Jag har bla. Haft en kul övernattning med klassen ute vid skällingesjön, haft sommarlov och det firades med konsert med Daniel-Adams Ray på torget. Åkt Varberg-Grenåå fram och tillbaka med Vendela. Fått ett så mycket bättre självförtroende och jag är stolt över mig själv och det jag gjort. Fått knäppt några riktigt snygga bilder. Åkt nedför backarna i Åre. Året har varit bra, nästa kommer bli bättre. Då ska jag ut och resa, fota mer och leva livet + att fyller jag 15! Nu lämnar vi oss 2011 bakom oss och vi välkomnar in nästa år. Kram på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback