Sista inlägg för detta år



Hej på er! Taggade för nyår ikväll? Det är jag. Ska bli kul och träffa vännerna mina. Idag har jag inte gjort något speciellt. Vilat mig och tagit det lugnt för ikväll. Lirat lite guitar hero med brorsan och kollat tvserier med pappa. Inget viktigt om vi säger så.

Innan vi hoppar till något annat ser ni min "swag" mobil? Frän eller? It's awesome. Ni får ha ett så bra slut på året som möjligt och ta vara på tiden. Vi hörs av 2012 och tills dess får jag önska er alla ett riktigt gott nytt år. För nu ska jag låta håret torka och sen börja locka mitt fina hår. Puss och kram på er! Ha det bra ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! vet du hur man skaffar sådan pinkod till iphone? :)

2012-01-03 @ 23:34:36
Postat av: ELIN

KOLLA GÄRNA MIN BLOGG http://eliven.blogg.se/?tmp=04172415GG ÄR DU SNÄLL

2012-01-04 @ 17:35:01
URL: http://eliven.blogg.se/?tmp=04172415

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback