Lite over the top



Lite kan man allt drömma. Jag är 99,9% säker på att jag inte kommer få dessa saker i julklapp men man kan ju alltid drömma lite extra. Jag har inte ens önskat mig dessa saker för jag vet att jag inte kommer få dem. Skorna är mina drömskor men när man har en mamma som tycker att de är ganska så fula så kan man glömma dom och köpa skorna själv gör jag inte. Visst macarons är nog inte så svårt att köpa men...

Men visst var det ganska fräcka saker jag ändå hade fått om jag fått detta på bilden? Men jag klarar mig nog ändå utan detta, fast väskan hade varit så snygg i sommar. Tur att jag gör en själv... Ibland har man tur. Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Anastasia.

Hej!

Jag har just nu en frågestund på bloggen, kika gärna in och ställ en fråga! Du får även en länk i min meny. www.stasiatheknasia.blogg.se



kram♥

2011-12-17 @ 23:18:36
Postat av: filippa

Fin blogg!:)

2011-12-18 @ 14:53:44
URL: http://filipppaa.devote.se
Postat av: Blopparna - Alexandra

Lita, älskar lita!

2011-12-21 @ 22:31:37
URL: http://blopparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback