Lite frågot och svar




Gör du designer/headers till andra?
- Nej det gör jag inte.

Kan du inte lägga upp en bild på ditt rum?
- Jodå. Det har jag ju lovat er, men det är inte klart. Jag vet att jag sa att det skulle bli klart förra veckan men det blev inte så. Jag vet inte riktigt än hur jag ska ha det ovanför min säng. Visar er när det är helt klart!

Vad hittar du weheartit appen?
- Jag kan väl börja med att säga att det inte är en riktigt app. Jag gick in på weheartit på internet och sedan sparade jag den sidan på mobilen så varje gång jag klickar så kommer jag in till weheartit.com

För att ni som inte har blogg som kommenterar ska få svar snabbare kan ni alltid fråga mig i bloggsvar eller skicka mig ett mail.
Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback