Julen 2011



Jahopp. Då var julen för detta år slut fast inte riktigt. Jag ska fira med mormor, Hans och moster ikväll så efter det är julen helt över. Kommer bli tråkigt, men nu har vi nyår att se fram emot ett nytt år och en ny start. Jag har fått en massa fint i julklapp och har haft det jätte mysigt. Vi kollade på Kalle Anka, åt god mat och spela spel. Lasse fick spelet Ryktet går och det satt vi alla och spela. Måla och gissa kanske inte är min starka sida så det blev lite galet och det var det som gjorde det kul. Hoppas alla ni har haft en bra jul och fått det ni önskade er i julklapp.

Jag hade detta år på mig en röd klänning från Gina Tricot och så lockade jag mitt hår som ni ser på översta bilden och till det mina älskade fjäderörhängen. Senare på kvällen svidade jag om till en svart klänning. Ha det bra! ♥

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej! Jag kollade lite på din blogg och den är jättefin & trevlig! :)

2011-12-31 @ 16:10:32
URL: http://photografi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback