Välkommen in.




Hallå! :)

Nu har jag suttit vid datorn ett tag idag, snart börjar ögonen forma sig till
fyrkanter eller det kanske bara blir så när man kollar förlänge på tv? ;)

Idag har jag varit med Vendela och Laura. Vi har sjungit halsen av oss med
hjälp av singstar. Walking on Sunshine, Breaking the law, Fix You, Toxic och
en massa andra låtar. Vi gick sedan ut i det fina vädret och satt och och prata
lite. Mysigt och lugnt. Ska plugga lite till matteprovet som är imorgon idag med.

Men vet ni vad jag kom och tänka på? Jag skriver om att jag ska plugga och bla
bla bla. Men hur intressant är det egentligen. Inte ett skvätt intressant!
Jag ska försöka skriva lite intressantare inlägg nu för tiden. Men ibland får man
skriva lite udda, för man ska visa vem jag är kanske. Okej, nu spårar jag ut med skrivandet.

Well well, jag och Ebba satt och prata ögonbryn på Ämnesrumet idag förresten.
Vi fick fram att vi ville ha jätte tjocka ögonbryn och sen noppa de super perfekta! :D



ciao ciao, ♥
Ikväll är det blue bloods. Det ska jag inte missa, ska ni? ;)

/ linn ♥

Kommentarer
Postat av: Filippa

hahah, väldigt rosa rum har jag men jag gillar det ! ;)

detsamma <3

2011-04-29 @ 19:57:00
URL: http://xfilippas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback