Underbart väder, nya naglar




Hej och godmorgon allihopa :)

Nu har jag vaknat och ska börja fixa iordning mig snart. Ska vara med Laura idag en liten stund
sen ska jag åka ner till stan och byta en sak, sen städa rummet ska jag också göra idag.
Träffa laurisen blir kul resten not so fun, ;)

Vi får se vad vi hittar på, kommer inte vara vid datorn idag iaf. Solen skiner ute så vi är säkert ute lite,
fotar eller hittar på något annat :D

_______________________________


Med lite fixning i kanterna kunda jag visa mina naglar som jag sa att egentligen inte skulle fota och
visa men det gör jag ändå :)

Vitt nagellack med två svarta streck, snyggt och enkelt.
Jag har inte använt mina blommor och nagelstickers på länge, vet ni varför?
Jag hat tappat bort hela påsen som var full med nagelstickers och glitter stenar :(
Inte kul, men så går det ibland.


Ni får ha en bra lördag så hörs vi av senare :)
/ linn ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback