Tillbaka efter en promenad.




Hej!

Jag varit ute och gått ute med bästavän på en promenad i ca en timme nu,
känns skönt. Nu ikväll ska jag kolla på desperate housewives ta det lugnt och
softa, fett coooooooooolt!

Imorgon ä det onsdag, denna skolvecka kommer nog få fort eftersom det bara
blir 4 dagar. På torsdag är det matteprov också. Det är inte schysst att man ska
behöva ha en massa prov veckan efter ett lov. Men när skolan är slut så ska jag
absolut inte göra några oviktiga prov.

Vi hörs nog imorgon.


Jag ser ju faktiskt lite solbränd ut på bilden, kanske bara jag som inbillar mig eller så har jag fått lite färg
nu när jag varit ute i solen det senaste dagarna. Man kan ju alltid hoppas! ;)

Ha en bra kväll, ciao ciao ♥

/ linn ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback