Svar på kommentarer




Hur blev justin bieber känd och hur kom han med till tävlingen ville han sjunga då eller?
kram/selmina

Svar: haha what? Justin Bieber blev känd genom youtube. Han la upp klipp
på när han sjöng och det var där det hela startade, inte i någon tävling?
Vilken tävling snckar vi om här? ;)

Hur klipper man ut i picasa?

Svar: Jag vet inte använder mig av photoshop så jag är
ingen höjdare på picasa inte, sök på google "beskära bild i picasa" eller "klippa ut i picasa" eller kolla
i min lilla snabbkurs om picasa. HÄR.

Skulle du kunna göra som en liten "kurs" om hur man gör sånna videos? (angående stop motions)

Svar: Jo visst det kan jag nog göra. Ska fixa ihop ett litet klipp eller ett inlägg om hur man gör,
inte alls svårt :)

Vart gör du dina "filmer"? :)

Svar
: Jag redigerar mina filmer i det hederliga windows live movie maker och sedan
spelar jag in filmerna lite här och var runt om där jag bor.



Det var frågorna för denna gång :)
/ linn ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback