Jesus jesus, du gör det så jobbigt.




Hallå :)

Har pluggat en stund nu sen jag kom hem. Vi hade inte provet idag utan imorgon. Tur
har mer tid till att plugga. För det har inte gått så bra de dagar jag pluggat med mina
vänner. Men idag är jag själv så det går bra. Just nu har jag en paus och fikar
lite. Saft och muffins, gott ♥

Senare vid 5 idag ska jag och Hannis gå ut och gå lite. Det är så skönt
väder idag också. Slipper jacka. Kortbyxor och ett linne + en liten tunn kofta räcker.
Lite motion ska väl inte skada heller ;)

Men ni får ha det så bra sålänge, nu ska jag återgå till Jesus pluggandet.
Han gör det så jobbigt ibland. En massa om kristendomen och Jesus.
Jesus jesus, blablabla. Historia är inte mitt starkaste ämnet därför blir det
lite mer plugg till detta för det ska fastna i huvudet.

Vi hörs senare! :)



/ linn ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback