VINN EN BLOGGSVAR INBJUDAN!






Jag vill starta en tävling, priset kanske inte är det bästa men
bättre än inget, right? ;)

Om du redan har en bloggsvarinbjudan
läs längre ner i inlägget...

Så här går det till:

Du ska fixa ihop en snygg outfit av kläder från
Gina Tricot, Melba, Nelly & H&M

Du får göra i precis i vilken stil du vill, och använda
vilka klädesplagg/acessoarer du vill :]

1. Kommentera att du är med i tävlingen.
2. Fixa ihop en snygg outfit (gärna allt på en bild eller på ditt eget sätt)
3. Lägg upp outfiten på din blogg och skriv att du deltar i denna tävlingen.

Snyggast vinner :]

Tävlingen
avslutas den 10 oktober.

Har du redan bloggsvar?
-
Kan du ju ändå delta eftersom
jag är så snäll så jag låter er
bli "veckans blogg"

Ni får iaf ha länkning (bildlänkning) i min meny i en vecka (y)

LYCKA TILL ALLIHOPA ! :D

/ linn ♥

Kommentarer
Postat av: SMILLA

Rolig tävling! Synd bara att jag inte har någon blogg.

2010-09-28 @ 19:08:30
Postat av: Medina

Outfiten finns uppe i min blogg! :D

Jag är med förresten. x)

har gjort ett inlägg om din tävling också direkt på bloggen kika. <3 =)



puss

2010-09-28 @ 19:55:27
URL: http://medish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback