filmerna ?




hhej heej :]

Har varit hos hanna hela eftermiddagen med Vendela.
Vi har spelat inte filmer, och nu när jag ska lägga in dom
finns dom inte på kortet? ;o
helt borta !

men jag får försöka leta imon och fxa det, jag säger inte
vad det handlar om...
bara ordet reklam.

________

Men har ju varit i skolan också idag.
Var kul, gjorde inte speciellt.
Fick även tillbaka NOprovet idag -.-
jag säger bara att jag inte blev nöjd (n)
men men....

har fått kläder, ska nog fota och visa er
det imon.
Angående imon, då sk jag nog gå på en liten "fototräff"
jag ska fota och redigera bilder med mina tjejor (a)
mysigt (y)

/ linn ♥

Kommentarer
Postat av: Majisss

jag vill ju se filmerna.

Hoppas du hittar dom.

2010-10-30 @ 08:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback