Dance all night long.




hhheeejj :]

Har precis kommit hem från dansen, det är faktisk
lite kort. 45 min bara, men om jag ska byta till
en högre grupp går det i en och en halv timme och det är ju nästan för långt.
Tycker jag iaf [:

Men idag har jag varit med hanna och skolan som vanligt.
skolan helt okej, hade matteprov idag
gick ganska bra fast svara inte på två stycken ;p
Jag och hanna har inte gjort något speciellt, eller vi pärla ;p
men när jag skulle knyta den så gick den sönder (n)
jag tappe det inte en gång heller utan 4 gånger, Klantigt :D

____________

Imon är det sista dagen i skolan innan lovet [:
soooooft, ♥

känner för lite collage och mode idag
så det kommer nog lite på bloggen sen
tror jag :]

/ linn ♥

Kommentarer
Postat av: Majisss

ja mer collage :D

2010-10-30 @ 08:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback