Skärp.






Använder ni skärp ?

Jag använder de inte spceiellt ofta, förr när jag var liten hade jag alltid det
för att inte tappa byxorna om de var lite stora.
Och killarna hade inga för de skulle ha häng ;]

Men nu för tiden (har säkert alltid funnits men när man är äldre använder man det mer
till annat an bara för att hålla upp byxorna).
Nu finns det jätte fina, långa, korta, breda, smala, vita, svarta och i alla
mönster och former.

Nitbälten, smala "rep", stora, breda...
listan kan blir lång.

Skärp/Bälten tilldelar jag min tummen upp för idag ;)

/ linn ♥

Kommentarer
Postat av: Idaaaa

gillar nit bälten mest (h)

2010-11-08 @ 19:27:18
Postat av: Majisss

gillar skärp med pärlor och massa krafs. (YYYYY)

2010-11-11 @ 17:48:55
Postat av: Becka ♥

Jag har super många skärp och jag ääälskar de ! :D

Blir super snyggt till en outfit, tillexempel om man har ett svart linne och en kofta + skärp !

Super fint ! :D ♥

2010-11-14 @ 11:43:45
URL: http://beckwh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback