Paus.




hallojsan
;]

Sitter och äter lite kvällsmat, macka och juice ;p
Kom hem från moster för en stund sen.

Vet ni vad jag har gjort hela dagen lång? ♥
jo, städat mitt rum, dammat och fixat lite på hyllorna.
Men dammsugningen har jag lite kvar på [:
gör det imon, måste liksom ha fint til kalaset på fredag.

nu tänkte jag fixa lite bilder i photoshop :D
vi hörs nog imon allihopa.

Vet ni vad?
jag tar en PAUS med header/design fixandet!
jag har inte tid, jag måste få vila lite.
efter jul kan ni börja skicka mail till mig igen, men de
som skickat till mig bl. ellen, louise och medina
ska jag såklart göra klart.

/ linn ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

hej jah undrar bara om du ska göra en header till Hannah Scheiffler ?? :D ♥

2010-11-21 @ 18:40:40
Postat av: medina

tack, <33

2010-11-21 @ 20:45:29
Postat av: medina

kolla hotmail! :) <33

2010-11-22 @ 07:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback