bilder från dagen.
















Dagen har varit super mysig, skolan mysig :]
hade snöbollkrig med mina tjejor på matrasten, :D
fast fick några snöbollar på mig Inne av killarna,
men men det är bara vatten ;p

Efter skolan stack jag och Hannis till affären och köpte tårta.
Sen gav jag henne mina födelsedagspresenter och vi spela spel och
käka tårta.
Super mysigt [:

Haha, hannis fick ett stort chokladhjärta gjord av apelsinkrokant som
hag bara var tvungen att smaka på  (a)
det säger jag, det var gott ! (y)

Sen gick jag hem och baka kladdkaka för sen skulle jag fira med mammi.
Efer kladdkake baket tbx till skolan för utvecklingssamtal (n)
men det gick bra, sen hem och äta kladdkakan och ge mammas presenter :d

Nu ska jag duscha och snart blir det desperate housewives,
Tagga ! :D

Grattis världens bästa bästavän, du är bäst ! (a)
Hanna i love you.
&
Grattis världens bästa mamma,
jag älskar dig! (a)

/ linn♥

Kommentarer
Postat av: hannis♥

mums! :D

hahah, jag märkte att du verkligen va tvungen!;)

men mysigt va det. och jag hade en toppen dag (y)

tack för allt!



Iloveu2 bästabästabästavän! :)♥♥♥

2010-11-23 @ 20:46:14
Postat av: Majisss

mys mys ! =)

2010-11-24 @ 20:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback