H'lvete




Nu är jag inte på topp humör ...
Sitter och laddar över bilderna på bloggen och redigerar en bild på photoshop.
Såklart ska datorn krasha när man har ungefär en sak kvar att fixa.

Bilderna var kvar i ett utkast så inget farligt med det, men min underbara
bild jag fixa.
Jag hade ändrat min hårfärg till Rosa och huden Vit.
Hade bara ögonen kvar och då stängs datorn av.
Bilden är nu inte mer med i livet och mitt blogghumör försvann !

vi hörs imorgon när jag har lust att göra om bilden och
blogga, nu är jag trött på min dator (n)

Någon som känner igen sig?
Hur ni känner frustrationen genom kroppen
och ilskan ut genom öronen :@

bye bye äppelpaj ♥



/ linn ♥

Kommentarer
Postat av: ELIN

svar; haha BRA!



det har hänt mig flera gånger med datan

2010-11-24 @ 22:28:25
URL: http://esks.blogg.se/
Postat av: Moa

Tro mig, det är hemskt! <3

Tycker du och ag kan va någon dag, skulle vara kul. om du vill då :P <3

Kan jag få ditt nr? :) <33

2010-11-24 @ 23:00:29
URL: http://moabergemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback