Glöm nu inte.




Nu ska jag plugga en stund och låta min dator sova lite.
Imon börjar för det är ju första december.
Det får man inte missa ^^

Hemskt vad tiden går fort, det känns som det var för inte alls länge sen.
Nu är verkligen vintern här, nu vill inte veta hur kallt det har varit idag.
10 minus !
fy attans vad kallt.

Men här inne i mitt lilla hus är det varmt och skönt.
Godnatt allihopa, vi hörs imorgon :]



Justdet !
jag fick en fråga i kommentarfältet för inte alls längesen.
Nellie fråga om jag klippt mig, och svaret är nej.
Jag hade håret bakåt så det syntes inte på kortet.
Ska klippa mig snart, men säger inte när det blir lite suprise (a)

/ linn ♥

Kommentarer
Postat av: Medina

Hej kära linn !

Nu ska jag ta tag i mitt jobb, :)

Ska klä mig fint fixa håret och kameran på topp!

Ska nämligen på bio imon, skriver detta nu på kvällen, höhö. Så ska jag be min kompis fota på mig lite i stan, som jag sa så vill jag ha en enkel design.

Gush jag gillade hur du gjorde bland kategorierna, texten i inläggen rubrikstext.

Och så ska jag ta en profilbild också i stan där. ;)

Så jag mejlar dig runt 6,7 imon okej,? =)

glöm inte kolla mejl snälla.



Kram & ha en fet bloggning nu ! [[:

2010-11-30 @ 22:24:55
Postat av: Medina

ohja!



såhär ska designen se ut som du vet:



jag ska ge dig en bild du kan redigera lite,

sen skriva fint med typ nån fin text men inte skrivstil!



lite stort

Medina

men mindre

medinasfoto.blogg.se

så under namnet ;)

blir perfekt ! ;)

Oså ska jag fixa en julkalender oxå :)



men du linn, du vet där det står

Länkar

Kategorier

Arkiv



den stilen är inte fin.

gärna byt!



tack å inte grön design

den förra bakrunden va dö snygg den gråaa med vita linjer!

den vill jag ha ingen grön.. :o

2010-11-30 @ 22:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback