Fin julklapp till brosan eller pojkvännen.






Jag skulle vilja tipsa om ett jätte fint smycke jag har sett.
Det finns på juveliasmycken.se
och ser ut så här -


Rakbladshalsbandet finns att köpa HÄR.
Det är ju jätte smart att köpa detta till eran pojkvän eller brrsa

Sen har jag även sett en SÅ fin ring.
Det finns ju säkert många mer i världen som älskar kameror och att fotografera.
Då vill jag tipsa om denna ring -


Kostar endast 69 kr och denna ligger högt uppe på önskelistan (y)

Dessa saker finns på juveliasmycken.se

/ linn ♥

Kommentarer
Postat av: Elin Toreborg [foto]

Fin blogg! :)

2010-11-28 @ 17:12:34
URL: http://elintoreborg.blogg.se/
Postat av: majisss

i love the ring ! (a)

2010-11-30 @ 19:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback