Design/Header?




GÖR INGA MER PÅ BESTÄLLNIG!
hinner inte med alla.


Sugen på en ny design eller bara en header och letar efter
någon som kan göra en till dig.

Då har du kommit rätt, jag gör gratis designer och headers.
Jag använder mig av Abode Photoshop CS3.

Allt du behöver göra är att skicka ett
mail till min hotmail adress

[email protected]
och i mailet skickar du bilder och skriv gärna
hur du vill att den ska se ut och några speciella färger.

Det är lättare för mig om du skriver med det så jag kan
göra dig nöjd lättare ;]



Du kanske bara vill något helt annat då är det bara att skicka mail
till mig på [email protected]
så svarar jag dig så fort jag kan.

Har du bara en fråga som du vill ha svar på, då kan du fråga i min bloggsvar
ruta och det gör du genom att klicka HÄR

/ linn ♥

Kommentarer
Postat av: Filippa

jag vill !



kolla din mail. (:

2010-11-04 @ 11:43:53
Postat av: E R O L I N D A

hmm, när ska du fixa den nya designen åt mej o headern ? :)

jag vet att du sa efter jul men vilken dag ? :D

//erolinda :D♥

2010-12-23 @ 13:39:42
URL: http://erolindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback