Sista maj 2010.




hhej hej ♥
Idag är det den sista maj 2010.
och det betyder ju att imorgon är det sommar
på riktigt ^^

Idag har jag vart i skolan som vanliga och sen
var jag m hanna. Men jag stack hem för en timme sen
för hon skulle till stan med sin mamma ;)
men när jag vah m hannis så laga vi makaroner ;)
och lyssna på gamla låtar ^^
gud vilka minnen man får med vissa låtar :)
sen i skolan så var det väl inget spc.
Eller jo...
på svenskan hade vi redovisning av våran lilla Rödluvan teater.
haha, jag skratta typ hela tiden eller jag ville ju inte visa det men
skrattet var i magen hela tiden ;)
sen på idrotten var jag faktiskt riktigt duktig ;)
jag spran slingan 3 varv (ett varv är 1000 m så jag sprang
altså 3000 m och det är = 3 km).
det var jobbigt + extra jobbigt när det är så
varmt ute. det är minst 20 grader kanske 23 24 :sss
jag vet inte :p

puss puss ;*
/ linn ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback