Dagens låt !




Innan idag när jag och hanna kolla igenom hennes gamla skivor
så hitta & hörde vi några markolio låtar :)
haha , gud vilka minnen !
i förskolan så var vi i några grupper och uppträdde
för klassen med markolio låtarna :)
Adam eller Albin var markolio sen var det typ
Jag, Hanna, Ebba, Elin eller Tindra som var tjejerna i
bakgrunden men det är det jag kommer ihåg, alla tjejer var säkert med. ^^

Adam hade ju då en markolio skiva så varje dag så träna
vi en ny dans och visa upp den senare =D
haha, gud så roligt :)

tre av låtarna jag kommer ihåg vi dansade till är :

Vilse i Skogen



Jag orkar inte mer



och en annan låt som jag inte vet vad den heter.
och så hitta jag den inte på youtube heller.
men i refrängen så sjunger typ dom...

Alla vill va' som mig,det är ju bra om
alla vill va' som jag.
Alla borde va' borde va'..
alla borde tycka som jag ;)
och sen lite till ;)

Ibland längtar man faktiskt tillbaka till när man var liten.


/ linn ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback