Tillbaka




Nu är jag tillbaka, har badat & solat hela dagen lång känns det som.
Är ganska trött nu.

Fast först var Jag & Hanna på stan & köpte
present till louise.
sen stack vi hem och packa badkläder och sånt.
och så cykla vi till simstadion.
Vendela hängde också med!
Vi har haft det jätte kul, vi bada en massa och hoppa från
trampolinerna med :d
sist jag var där våga jag inte.
men nu våga jag jag hoppa till och med från den höga!
den är inte så hög typ bara 3 m men det är högt ändå!
men jag tappa mitt ena örhänge i en av bassängerna och jag hitta
inte det sen så jag fick åka hem med ett.
men men..

Ikväll ska jag & Vendela sova över.
Hon är just nu på möte skulle dra till henne när hon
kommer hem.


bild på mig & tjejerna från i vintras.

så vi hörs nog imorgon ikväll
för imorgon fär det av till Fun city!
/ linn♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback