Lever Michael Jackson?




Många säger att Michael Jackson lever?



Är detta verkligen sant?
Ärligt talat, varför skulle man vilja
fejka sin egen död och låta sin familj
tro att man är död fast igentligen lever man.
Det är helt sjukt.

När jag skulle logga in på blogg.se så såg jag ett inlägg
på framsidan och där stod det om detta.

Klicka här för att komma till inlägget.

Sedan läste jag kommentarerna och då hade en skrivit att
man skulle kolla på "Aftonbladet.se" och kolla där.
Så jag klicka in på aftonbladets hemsida och hitta en
video om Michael Jackson.

Klicka här för att komma till videon.

Jag tror nog faktiskt att han är död, men man
blir faktiskt väldigt osäker efter man såg filmen.


Är verkligen "The King Of Pop" Död?


/ linn ♥


Kommentarer
Postat av: Becka ♥

Ingenaning, låter ju ganska sjukt, ;p

Men jag vet inte. Haha ♥

2010-06-26 @ 17:34:09
URL: http://beckwh.blogg.se/
Postat av: jennifer

Men asså om man ser på videon så är det nt michel jakson på videon för det på videon är en liknande mäniska ju? Michel jakson har ju ett R på pannan ju.Och hur skulle dom då begravt han då?? Jag tror han är död <3

2010-06-26 @ 21:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback