Bilder från Midsommar.





Här kommer lite bilder från bilder + text.


Leo tim, liam & hampus i bakrunden.


Markus & Liam.

Jag.
Det var så jag såg ut på midsommar.
Hade en jätte fin krans tycker jag, det var
vita och rosa blommor i ! =D
Dch den klänningen jag hade på skolavslutningen.



Dålig bild kvalite jag vet men ni ser nog två små
fågelungar på bilden ?
Ja iaf, dom två små måsungarna bodde i Tim & leo's
trädgård. Jätte söta var dom.
Mamman satt högt upp på taket ock vaktade hela tiden ^^

Mer bilder lägger jag inte upp.
Nu skriver jag lite istället.

---------------------------------------------------------------------

dagens kortfattat:

Kom dit halv 1 och åt vid 1 ungefär.
Sen så spela vi kubb.
Vid 3 cykla vi ner till sociten
och dansa ^^
Bara jag och Jennifer som dansa men ändå.
sen satt vi oss hos dom andra och
fika (åt meloner, nötter & glass)
sen cykla vi tillbaka och spela krocket.
sen åt vi igen och sen gjorde vi lite saker.
Sen gick vi till lekplatsen i typ 10 min :s , sen
gick vi och fika på marängtårta & jordgubbar.
sen gjorde vi massa annat som jag inte kom ihåg.

men nu ska jag vara med Vendela hörs senare ;*

/ linn ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback