Tilbaka från Ebbis




hhej allihopa.


Nu har jag kommit hem från Ebbis,
eller nu och nu. Kom hem för en stund sen.
När jag kom hem åt jag kvällsmat.

Blev kyckling & ris idag ! =D
gott eller supergott (y)

___________________________

Hade jätte kul hos ebbis.
Gud vad hon e gullig.
Hon säger hela tiden:
Poom POOM
och då menar hon såklart "Kom"
haha, :)
Men kan man tänka sig. Min lilla kusin är redan 2 år och
lite till. Större än så får hon inte bli ^^

fick bli en bild på henne också :)


________________

Justde. När vi var där var ju morfar & ingrid där också.
Ingrid brukar jobba i Norge då och då och gissa
vad hon hade köpt till mig och liam? :D

En burk med Nugatti ! :D


För er som inte vet vad det är så är det ett slags pålägg som
man kan köpa i norge och det är ju då CHOKLAD ! :D
Nyttigt?
NEJ inte alls men Gott?
JA ! :D

Så det ska jag äta på mackan imon ! ;D

/ linn ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback