Jag är tillbaka.




hhej allihopa.


Nu är jag tillbaka.
För er som inte vet var jag har varit så har jag varit
hos min farmor & farfar i två nätter.

_______________

Hos farmor och farfar.
Var jag med min kusin Jennie :)



Vi har spelat en maaassa kort.
vi spela spansk skitgubbe, vanlig skitgubbe, 500,
damen, 7an, bluffstopp & stress.

Sen har vi varit ute och gått med Linus (hennes hund).
Det var då jag tog kortet på Jennie och kortet
på mig nedan :p



Vi har byggt med lego också ;)
Liam vile det så då gjorde vi det.

Då bygge jag faktiskt några hus som
ni ser på bilden nedan.



Gulliga va? ^^

Men nu är jag hemma och hade tänkt
att skriva om sista dagen i stockholm
så det är avklarat.

/ linn ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback