Dag 3 i sthlm (den sista)




Den sista dagen i stockholm var vi på globen och vid ett
shoppingcentrum där.

När vi kom dit så beställde vi typ en "tid" vi kunde
åka upp med Globen SkyView.



Vi fick en tid vid ca ett och innan klockan hade
blivit ett så gick vi runt o shoppingcentret
och kolla lite.

_________________

När vi var högst uppe i bubblan 130 meter upp på globen
tog jag ju kort så här kommer några av dom.














Efter den 15 min långa åkturen upp och ner
så gick vi och åt. Blev donken.

Sen tog vi tunnelbanan hem och packa och sånt.

________________________

En annan sak om resan.
Det var ju första gången jag var i stockholm.
Det var också första gången jag åkte tunelbana.
Det tycker jag var kul! :D
Fast när jag stod och vänta på den första gången var det
lite läskigt för då börja tänka på en film som heter
Remember Me ;)
Ni som har sett den vet vad som hände i början.

För er som inte vet så blev en mördad i den och det
var då på en tunnelbanestation ;p

/ linn ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback