Stan med mina tjejor




Hejhej & godmorgon allihopa :D


Idag ska jag äntligen få shoppa för mina presentkort och
kolla rean (om de finns ngt kvar av den ;p),
vem vem kanske inte hittar något alls men de tror jag :D

Åker vid 12 och är nog där ganska länge så bloggningen blir inte på topp idag.
Men nu ska jag fortsätta väcka elin som lana inatt, den smarta ungen ;]
Så jag och lalle får fortsätta bomba henne med sms.

Denna låten är på topp hos mig nu :

Bruno Mars - Marry You



en låt som gör mig glad :D


Ha de gött ;]
/ linn ♥

Kommentarer
Postat av: angelica

har en tävling på min blogg där ni kan vinna en tandblekning från beconfiDent! var med!

2010-12-30 @ 12:42:54
URL: http://www.mondoblog.se/angelica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback