Sammanfattning av året 2010




I början av året (frebruari) så var det våfflat/krusigt hår som
gällde. Färga även mitt hår för första gången.
dock inte hela, bara underhåret i mörkbrunt.



Sedan var det månad 4, april.
Då starta jag denna blogg, :]


I maj, hade mitt hår blivit mörkt igen som ni kan se på första bilden
under och det ville jag inte ha.
Så då slingade jag mitt hår i blonda ljusa slingor. Man
ser vilken förvandling, tänk vilket mörkt hår jag har igentligen.
Jag är faktiskt lite sugen på att bli mörkhårig men jag vill ändå vara ljushårig.
Vi får se vad som händer i framtiden :D


Sen hade det blivit juni och juni = SOMMARLOV!
Var midsommar, början på sommarlovet och riktig varm sommar.



Sen var det juli och då var jag i stockholm med emilssonarna,
var på liseberg med ebbis.




Sen var det augusti och det var en stor och underbar måndad.
Den åttonde blev jag 13 och den 10 augusti fick jag min systemkamera :D

Mitt fotointressse växte väldigt mycket, och börja fota en massa såklart.
Var även på liseberg med bästa vän, :]
Jag börja också i sjuan.


Sedan i Oktober var jag på semester i Grekland, Rhodos.
Hade det riktigt mysigt och skönt. Var där i en vecka sedan åkte
jag hem till sverige igen.



Sedan i november fyllde bästavän år och vi hade en liten "minifest" för henne.
Vi köpte tårta och jag gav henne födelsedagspresenter.
Mamma fyllde också år och vi fira henne med såklart :]



I skrivande stund är det också december och denna månaden så har
jag fotat, vart med mina underbara kompisar, och firat jul.


Om jag får beskriva mitt år med ett ord - AWESOME!
Ett riktigt mysigt och bra år.
Längtar och ser vad som händer nästa år - 2011.

någon mer än jag som har haft ett bra år? :]
/ linn ♥

Kommentarer
Postat av: Q E N D R E S A

Visst är den :D

2010-12-30 @ 20:04:02
URL: http://qendrezas.blogg.se/
Postat av: Becka ♥

åh, vilket fint inlägg gumman ! :D ♥♥

2010-12-30 @ 21:59:59
URL: http://beckwh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback