Juldagen - julafton över




Godmorgon, ♥

Idag är det juldagen den 25 december och för min
del så är julen över.
Känns lite tråkigt, all stress man har innan julafton men dagen efter
är det helt tomt.
Ingen planering eller jo lite för dagen :D
Idag ska jag vara med hannis :]
Vi ska ut o fota lite med min kamera.
Fick ju faktiskt ett stativ och självutlösare.

Blev väldigt nöjd med ima julklappar iår, fick allt jag ville ha :D
Ska visa allt jag fick i ett inlägg sedan, :]

Men nu måste jag hoppa in i duschen sen springa ut i snön och träffa
hannis :]



/ linn ♥

Kommentarer
Postat av: Mysan

hejsan linnsan ! :D

har du lust att göra en design till mig ?:D <3

2010-12-25 @ 12:44:57
URL: http://mmybengtsson.blogg.se/
Postat av: majisss

"gilla bild"

2010-12-26 @ 15:47:44
Postat av: Malin Börjesson.

Så sjukt söt !



kolla gärna min och eemmaskoglunds blogg ? (:



www.eemmamaalin.blogg.se

2010-12-30 @ 19:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback