Beccadeign 2 ringar.





I måndags så kom jag hem från skolan och titta i brevlådan och tog in posten
som vanligt.
Men då så var det ett paket med mitt namn på och jag blev såklart superglad,
även fast jag inte öppnat det :p



När jag öppna paketer var det en super cool rosett i guld.



Men inte ens efter en sekund så gick den sönder :(
blev lite sur faktiskt, så jag skicka ett mail till beccadeisgn och sa tack ändå.
och gissa vad?

Idag fick jag en ny ring ! :D
kolla på hennes smyckesaffär HÄR.
Blev jätte glad och denna ring är inte sönder, det var säkert något fel på den
eller så har dumma posten tagit sönder den andra.

Men iaf igår så fick jag hem min ring som jag köpt därifrån i söndags.
Den var silvrig med glitterstenar och föreställde en rosett den med.
Jätte fin var den :]

Regelbar var båda ringar så passar för många.
Snabb elverans har det, vanligtvis 1-3 dagar.

Tack så hemskt mycket rebecka :]


Kicka in på beccassmyckes sida och kolla om du hittar något fint.
Ni hittar vägen dit genom att klicka här i menyn



/ linn ♥


Kommentarer
Postat av: EDITA

ojjsan, vad fint du hade fixat Medinas design?

men, var det inte så att du hade designpaus te efter jul ? ;)

2010-12-22 @ 20:33:25
URL: http://eddes.blogg.se/
Postat av: Medina

Linn, varför blir rubriks texten så stora?? ;ooo

har du möjlighet och göra det mindre, och så tätt det är vid bilden!?

vf kan ja inte göra bilderna stor ? ;(((((

du vet mitt lösen

2010-12-22 @ 23:39:25
URL: http://medinasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback