Back back, i'm back




Hallå :D

Vet att jag inte bloggat något igår eller idag eller igentligen har jag ju det med lite fusk.
Med hjälp av tidsinställda inlägg.

Jag har varit hos farmor och farfar hela dagen igår och idag.
Men nu är jag hemma, har haft det riktigt mysigt.
Spela  lite spel och kolla på filmer.
Jennie var också där så det var roligare då :]

_____________________

Fick en fråga från en som hette Linda.

Vilken design använder du? Var har du fått den ifrån?

Och som vissa som läser mig blogg vet nog att jag gör mina
egna designer.
Jag fixar mina headers och bilder i photoshop Cs3.
Och sedan använder jag mig utan en färdig stilmall
som finns här på blogg.se (fashion) men sedan
så ändrar jag såklart en massa olika inställningar
och gör det till min egna.

Visst gör jag en design eller header till er också, men just nu
vill jag helst inte ha fler beställningar p.g.a
att jag har för många beställningar, har en massa på kö
så de som frågar mig från och med nu gör jag inte till.
Får se om jag börjar igen.
Om jag har lust, :]

/ linn ♥

Kommentarer
Postat av: EDITA

hej!

nu har jag skickat in lösenordet till att komma in!

det var visst fel det förra,:]

2010-12-29 @ 22:14:55
URL: http://eddes.blogg.se/
Postat av: EDITA

Nu har jag skickat det rätta lösenordet! :)

2010-12-29 @ 22:19:21
URL: http://eddes.blogg.se/
Postat av: EDITA

Nu har jag skickat det rätta lösenordet! :)

2010-12-29 @ 22:19:23
URL: http://eddes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback