27 december 2010




Hallå hallå alllihopa :]


27 december 2010 idag, inte många dagar kvar på 2010.
Känns skönt med ett nytt år, alltid lika spännande på vad som kommer att
hända det kommande året.
Man får ta en dag i taget.

Så vi börjar med idag, idag ska jag vara med Hannis
kanske träffa simon sen med vi får se.

Just det kanske är bra att säga att imon ska jag åka till farmor och farfar.
Och vara där tills på onsdag.
Så tror inte jag bloggar då, vi får se.
Kanska göra några tidsinställda inlägg som kommer upp :D


/ linn ♥


Kommentarer
Postat av: E R O L I N D A

asså jag har frågat dig sedan november om du kunde göra 1 design & header åt mej o du sa ja efter jul o sedan fråga jag dig igen o skicka allt på(stv) hotmail fast du har inte svarat ?! :S

// erolinda♥

2010-12-27 @ 16:48:18
URL: http://erolindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback