vaniljmilkshake (y)




hhej allihopa.


Har inte bloggat idag och jag är inte glad över det, men jag har
ju faktiskt ett eget liv som inte är att sitta vid daotrn hela
dagarna, ;)

Men just nu så sitter jag här och dricker vaniljmikshake :D
Gjorde en egen av
vaniljsås
grädde
vanillinsocker :p
Den smaka bara vaniljsås men den är ändå god :D

_____________________

Idag har jag varit med Lalle :D
Vi tog lite kort, och köpte godis till imorgon.
Imon i skolan ska vi ha en klassdag och
det kommer nog blir jätte mysigt :]

Vi har sovmorgon til 10 och på morgonen ska
vi spela lite brännboll och leka andra
lekar, sen ska vi äta och
sen cykla ner till stranden :]

/ linn ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback