Mat från igår




Glömde att lägga in 2 inlägg igår så jag lägger in de nu
i samma :]

_______________________

Till kvällsmat igår åt vi grillat och och potatis :]
För er som inte vet så ääääälskar jag potatis ;p
jag gillar all potatis utan skolans och potatisgratäng
Pommes, runda, mosade, och kokta (a'


Visst ser det gott ut? ♥

Fast tallriken med en massa grönskaer är inte min, men jag var
tvungen att ta på det så det ser nyttigare och godare ut :D
________________________

Sen till efterrätt åt vi cheesecake (a'
Det var jätte gott, men nu är all cheesecake slut :(
Får baka ny snart :D




Ikväll om planerna går som tänkt ska jag och mamma baka
äppelpaj senare :]

mumsigt (a'

/ linn ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback