Kommer bli en superbra helg.



Tänkte göra ett videoinlägg om detta men skriver istället eftersom
jag är förskyld så vi skippar det ;)

_____________

Denna helg som kommer nu kommer bli jätte rolig :]
Imorgon bar vi åt Liseberg :D
Ska dit med Hanna, mamma, hennes mamma och hennes syrra.

Vi får se om jag tar med kameran, jag kanske inte orkar bära
hela dagen.
Vi åker iaf vid 12 med tåg upp till göteborg.
Se innan vi går in till liseberg ska vi kolla i lite affärer.
Men jag ska inte shoppa något tror jag, eftersom
på söndag ska jag och mamma åka upp till Ullared.
Ska få en kameraväska, minneskort och putsduk till kameran ;p
Sen får vi se om jag köper något annat kul :]

/ linn ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback