Hur man laddar ner nya typsnitt.




hhej :)

I detta inlägget så lär jag er hur man laddar ner nya typsnitt till
photoshop eller wordpad.

När jag gjorde bilderna använde jag mig av
"windows internet explorer"
För jag tänkte att flest hade det, men om ni inte har
det internetet ni har t.ex firefox, safari eller Goggle chrome
Så skriv det i kommentarfäletet så gör jag
ett nytt inlägg för det internetet så att ni förstår :)


_______________________________




JAG HAR EN WINDOWS SÅ DETTA TIPSET ÄR
FÖR WINDOWS DATORER









_____________________________________________

Sen är det klart :)
När man lägger in det i teckensnitt "rutan" lägger det
sig automatiskt in på photoshop.

Här är några olika texter jag har laddat ner.






Hoppas ni förstår.
Och om ni inte fattar fråga mig i bloggsvar eller
skriv en kommentar.

/ linn ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback