Dagen idag med klassen




Idag har varit en superbra idag (nästan) :D

Dagen börja med tandläkaren, då drog jag ut en tand och laga ett
hål :] , duktig jag e...

Sen cykla jag till skolan och då hada vi lite
olika "frågor" t.ex
vad gillar du bäst?
köttbular - äpple
blå - gul
villa - lägenhet

och det man valde skulle man ställa sig vid..

Sen spela vi brännboll
vi fick välja lagen själva nästan :s
alla tjejer fick välja 5 killar
och killarna fick välja 5 tjejer
jag fick vara med i killalaget men vi vann :D

Sen så cykla jag hem och bytte kläder för det var så Himla varmt.
Efter det cykla vi ner till stranden, där fick vi glass
haha, adam och david skulle äta
sin glass på så lite tuggor som möjligt typ.
Tror det klara ca 2 tuggor
fast de spydde nästan :p

eller vad tycker ni det ser ut som?






hihi, :]

Sen efter glass ätandet hade vi dragkamp !
tjejerna mot killarna, (y'

haha, jag troddde faktiskt att tjejerna skulle förlora
men det gjorde vi inte :D
vi vann hela 2 gånger över killarna.
haha, snacka om att det blev lite små sura.

haha, men det är nog inte riktigt killarnas
största dröm att bli dragkamp spöade
av snygga tjejer som oss (a'

men iaf, det är bara en lek :)


Sen gick vi ner till
stranden och då fick man bada om man
ville, men jag ville inte
tyckte det var för kallt.
fast jag doppa fötterna iaf :]

Sen hade vi sandslotts-tävling.
vi tjejer vann snyggaste men killarna
vann för störst och ngt mer.

Och dagens vinnare var...

TJEJERNA
med 8-5 :]

Dagen var iaf jätte mysig :]
________________________




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback