RASTAN NÄSTA VECKA !


ni kanske inte kommer ihåg elelr ås har jag inte sagt detta.
men iaf så var min moster i Thailand över jul och kom hem i mars.
hon hade köpt varsinn rasta tröja till mig och hanna :).
och skulel ju då ge oss dom när hon kom hem. men så glömde hon dom i thailand
hos sin kompis (svensk) och hon skulle åka hem nu i maj.
hon skicka hit dom men kom aldrig och nu så fick ja ett mail på facebook att jackorna hade kommittillbaka till hennes kompis ?
så hon skulle ta med dom hem när hon kommer till sverige och det är nästa vecka ! :D
äntligen får jag den :)

men nu ska jag stänga av för idag.

pushhej & godnatt ! §

Kommentarer
Postat av: Moster

AAAAAmen så glömde jag inte jackorna jöööö! "Kompisen" flyttade ju.... :(

2010-06-06 @ 13:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback