29 april 2010.


hhej heeej ! §

Nu är jag tilbaka efter en lång dag.
Idag har jag vart i skolan.
först hade vi ..
Matte (40 min) sen
NO (40 min) sen
LÅNG rast (45 min, matrasten bara 40 min)
sen SO (1 timme)
LUNCH (40 min)
Bild (1 timme)
sen skulle vi igentligen ha haft Musik. prov till och med.
men som tur var så ska vi ha det nästa vecka istället.
men istället för musik så kolla vi på en "redovisning".
Två tjejer från 9an hade vart i Polen i Auschwitz och kolla på det dära
konsentrationslägret som "hitler" hade hand om typ.
usch fick se äckliga bilder på smala , döda människor.
och fick reda på hur de hade det i andra världskriget.
och sen sluta vi.
och då var jag med vendela en stund.
vi tränade på dansen och så.
vi var ju tvunga att kunna dansen riktigt bra till dansuppvisningen som var idag.

Det faktist bra att upp visa idag :)
gjorde nåt små fel men syntes nog inte ;).
och när vi hade varit duktiga och dansat klart fick vi glass (a)
gott gott <3

och nu sitter jag här ju :)
har ätit kvällsmat var kassler och potatisklyftor till kvällsmat ikväll (a).

pusshej ! §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback