MAY I HAVE A CUP OF TEA?


 
Under påsklovet tog mammsen, jag och bästis en tripp till gekås. Fick med mig hem lite nödvändiga saker och denna vackra mugg ovan!!! Är en perfekt te-kopp och fatet till prefekt storlek för att fylla lite frukt och mumsmums vid sidan om. 
 
Under påsklovet tog mammsen, jag och bästis en tripp till gekås. Fick med mig hem lite nödvändiga saker och denna vackra mugg ovan!!! Är en perfekt te-kopp och fatet till prefekt storlek för att fylla lite frukt och mumsmums vid sidan om. Under påsklovet tog mammsen, jag och bästis en tripp till gekås. Fick med mig hem lite nödvändiga saker och denna vackra mugg ovan!!! Är en perfekt te-kopp och fatet till prefekt storlek för att fylla lite frukt och mumsmums vid sidan om. 

Kommentarer
Postat av: Linn Bank

HOLA. VGD!?!?!?

2013-04-19 @ 13:28:28
URL: http://linnbank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback