BACK WHERE I BELONG


 
Min paus är över och en ny start är igång. Jag känner mig som en ny person och jag är redo att välkomna er in i mitt liv igen. Både jag och Laura tog bloggpaus hon är redan i full gång och nu är det min tur att komma tillbaka till blogglivet. Måste erkänna att det varit himla skönt att vara utan bloggen men det är här jag får uttrycka mig och här får göra precis som jag vill, så jag ska ingenstans. 
 
Jag har saknat er så! Hoppas ni är lika taggade som mig inför min nya start. Jag har funnit ny inspiration så nu kör vi! Min design är vit, ljus och enkel. Lik som Lauras men ändå inte. Den blev klar för ett tag sedan och sen dess har jag bara velat starta igång bloggen. Hoppas ni kommer att trivas och stanna kvar. Kramar och pussar. Wihoo nu kör vi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback